Back on Track?

Skulle nog inte tro det.

Men jag är iaf frisk nu, för som Tina skrev blev jag sjuk i måndags. Jag blev så ledsen att jag låg och grina mitt i natten. Tror dock att jag var väldig trött också, hade ju trotts allt sovit dåligt. Det hände ju exakt samma sak förra året. Min familj och jag hade även planerat in en tvådagars resa som vi skulle göra men det blev inget av. Det känndes som att allt var mitt fel.

Idag har jag varit i stan och shoppat med mamma och syster. Med mig hem fick jag tre toppar.
Nu ska jag poppa mig en skål popcorn och mysa ner mig i sängen och kolla några avsnitt DH. Jag är helt beroende av det nu. Förstår inte varför jag inte kollat på det tidigare?!

Ni får två ifrån min och Tinas tripp till lysvik.
-M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0