LAST DAY

Hehe ja som ni läste i slutet på Tildas senaste inlägg så kanske ni förstår att när jag får en påse chips framför mig kan jag inte sluta äta. Brukar sluta med att jag äter 2/3 av det (om inte mer) medans kompisen som sitter brevid mig har endast ätit 1/3, alltså det som blev över haha. Har ingen ursäkt för det och ber inte om en heller utan det enda jag kan säga är att det är så jävla gött! :D
Men nu måste jag iallafall sluta prata om mat för då blir jag bara hungrig så istället berättar jag om min dag och inte vilken dag som helst utan sista dagen på sommarlovet. Gick upp 12.00 (har inte sovit så länge på hela lovet så tyckte att jag förtjänade det nu när det är sista dagen) och åt frukost. Sedan gick jag ut och drog upp lite potatisar från lannet och sen la jag mig ute och solade ett litet tag. Efter det cyklade jag ner till Fryken med  Sandra där vi solade och badade. Kom hem runt halv sju och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Snart ska jag ut och hjälpa pappa med grillningen och vid 21.00 ikväll ska jag och Tilda åka ner till sjön för att ta vårat sista sommarlovs dopp för året 2012! Vädret har varit underbart idag och dagen hade inte heller kunnat varit bättre!
-C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0