Idag fyller min otroligt underbara mamma år :)♥

Ja idag fyllde ju som sagt mamma år, 52 nu då. Efter vi hade firat henne gick jag ut för att plocka blåbär eftersom hon inte vågar ut och plocka det själv pg.a. av hennes skräck för ormar och hon vill alltid så gärna ha blåbär i födelsedags present av mig. Hann dock inte plocka så jätte mycket eftersom jag var tvungen hem en ganska kort stund efter jag gått ut men fick tag på lite och fick dessutom med mig ett gäng kantareller hem. Medans jag var ute insåg jag också hur mycket jag saknade att vara i skogen. När jag var yngre så gick jag ofta dit och älskade att vara ute i skogen helt för mig själv men på senaste tiden har jag inte alls varit där mycket, känns liksom lite som om jag tappat lite av skogsmullen i mig själv. Kanske låter lite fjantigt men så är det iallafall.
Vid 18.00 var det dags för 50 års kalas på höjda. Åkte dock hem ganska tidigt eftersom David skulle svänga förbi och hämta upp Maria så då passade jag också på att åka hem eftersom jag inte hade någon lust att vara kvar ifall hon skulle gå. Så nu sitter jag här och njuter av mitt goda äpple, haha. ¨
-C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0