Oj, oj, oj

Kändes riktigt dåligt när Tina skrev på en lördagskväll att hon satt och käka äpple! Själv har jag ätit en pizza(nej inte en hel), en choklad bar imorse + en chipspåse och dipp tillsammans med min syster. Det är i sånna lägen jag känner att jag kanske inte är smalaste flickan på jorden. Men vad gör det? Okej, jag klagar på min kropp titt som tätt men i slut ändan är jag nog glad att jag inte är som alla(ta inte detta illa upp) fjortonde som klagar på att dom ätit as mycket då dom kanske ätit en chokladkaka. Godis är gott, chips är supergott som nästan allt annat som är onyttigt. Jag tror att genom att tycka bra om sig själv, träna och äta gött så blir man en bättre person. Sen finns det ju gränser men genom att skämma bort sig själv ibland, köpa en extra stor påse godis och bara leva livet som en soffpotatis är bra.
Sen går jag inte här och säger att Tina är Sveriges nyttigaste människa! Nej nej ni ska veta när det ställs fram gotti gotti på bordet slutar det med att skålen oftast står i Tinas knä. Älskar henne så mycket för det!
-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0