3 senaste dagarna.

Onsdag: Började dagen med att gå ut med Rasmus då han bl.a visade mig huset dom snart ska flytta in i, väldigt fint! Vid 18.00 var det dags för tjejkväll hemma hos Ida! Hela tjejgänget (dvs. jag, Tilda, Clara, Linn, Ida, Maja, Hanna och Olga) var där vilket var riktigt kul! Vi pratade mycket, åt jätte god mat, tog kort och badade under stjärnhimmeln. Hur mysigt som helst och man fick sig ett riktigt bra sommar minne!

Torsdag: Åkte in till stan med mamma. Fick med mig hem 3 toppar och en Just do it t-shirt som jag letat efter ett ganska långt tag nu så det kändes riktigt bra! Senare på kvällen åkte jag och Clara till coop för att hon skulle käka lite glass och jag höll henne sällskap. Vi satt ganska länge utanför coop och pratade efter det och sen när vi väl skulle åka hade hon tappat bort sin cykelnyckel. Vi letade ett tag och sen gissa vart vi hittade den? Jo i låset, skräll Clara, haha.

Fredag/idag: Idag blev det att ta 10.40 bussen till Fagerås. Hade allmänt mysigt där och kollade bl.a på två filmer, into the wild och the notebook. När jag kom hem blev det att grilla. Det gillas alltid!

Så såg mina tre senaste dagar ut och imorgon blir det att fira mamma eftersom hon fyller år! Ska också på någon 50-års fest senare på kvällen, får se hur det blir. 
-C

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0